Los bericht bekijken
  #3  
Oud 13 december 2012, 12:48
Heleen94 Heleen94 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 december 2012
Berichten: 2
Heleen94 is on a distinguished road
Standaard

Die opleiding duurde inderdaad maar een jaar ( half jaar school, half jaar stage).

Het werk dat ik nu doe is echt alleen maar saai. Het kent weinig tot geen leuke kanten. Ik voel me steeds onrustiger worden. Ik wil dit absoluut niet door blijven doen. Dat is één van de weinige dingen die ik zeker weet wat dit betreft.

Ik begrijp wat je bedoelt met je voorbeeld over iemand die met computers werkt. Dit is echter niet wat ik bedoel. Wat ik vooral bedoel met afwisseling is: Niet telkens op één plek bezig zijn, werk waarbij ik mijn handen en hoofd kan gebruiken en niet telkens op kantoor. Enkele voorbeelden van beroepen zijn dan: gastvrouw, politieagent (recherche), verpleegster, reisleidster, stewardess, criminoloog en doktersassistente. Dit zijn ook de beroepen waar ik op het moment in geïnteresseerd ben. Zoals je ziet, zijn het echt totaal verschillende beroepen. Ik weet ook niet wat ik het liefste wil en wat het beste bij me past.

Ik heb er inderdaad aan gedacht om misschien iets met management te doen, maar dan kom ik alsnog in hetzelfde soort sfeertje terecht. Op kantoor. Tenzij ik kies voor hotelmanagement.
Met citaat reageren