Los bericht bekijken
  #9  
Oud 6 januari 2013, 23:52
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Ooh ik zit helemaal met hetzelfde probleem! Ik kom uit België en heb net 2jaar in het onderwijs gewerkt aan de personeelsadministratie. Bureauwerk dus gecombineerd met m'n bijberoep als nagelstyliste.
Ik was dus vaak thuis, had alle schoolvakanties en werd super goed betaald!
NADEEL: helemaal geen leuke collega's en al helemaal geen boeiend werk.
Na vele ruzies heb ik besloten op te stappen en 5 dagen later was ik alweer aan het werk als assistente bij een orthodont. Helemaal wat anders. Meer praktijk en veel afwisseling. Dit vind ik heel leuk... (voorlopig toch nog want ben nogal wisselvallig), maar qua betaling is dit maar povertjes. Wel veel vrij wat me tijd geeft om mijn bijberoep vol te houden. Volledig zelfstandig wil ik niet worden. Dit is hier in België ook veel te duur. Maar ga ik eeuwig assistente blijven bij de orthodont? Volgens mij niet ... maar wat wil ik dan wel? Vreselijk om niet te weten waar je heen wilt ... Ik wil zo graag shminken bij theatergezelschappen zoals Music Hall, maar wegens crisis shminken de artiesten zich zelf ... erg toch?!

Ik ben ergens wel blij dat ik niet de enige ben die veel afwisseling nodig heeft en snel alles beu is ... ik dacht al dat ik gek was... Hopelijk kom je er snel uit, ik duim voor je want ik weet dat dit écht geen fijn gevoeld geeft!!!!
Met citaat reageren