Los bericht bekijken
  #6  
Oud 9 april 2008, 14:29
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: Solicitatiebrief dierenartsassistente / paraveterinaire

Hoi,

Ik vind je brief erg enthousiast overkomen, en je komt ook over als een gedreven persoon die echt graag als dierenartsassistente zou werken! Heel veel succes, ik hoop dat ze je aannemen. Nog wat kleine puntjes zie hieronder.... groetjes!


Geachte heer xxx,

Na ons telefoongesprek op 05.04.2008 (niet zo mooi, datum altijd uitschrijven 5 april jongstleden) , wil ik graag in aanmerking komen voor de functie van dierenartsassistente/ paraveterinair in uw praktijk.

Door een vriendin van mij, een dierenarts, is mijn interesse gewekt in de baan van dierenartsassistente. Naar (Na) dat ik een paar keer toe (meegekeken/meegelopen?) gekeken heb tijdens haar werk, ben ik zeer enthousiast begonnen met de opleiding bij de LOI. (ik zou deze afkorting van de LOI voluit uitschrijven)

Van 12.11.07 t/m 06.03.08 (datum uitschrijven) ben (heb) ik stage gelopen bij D.A.P. xxx, waar ik veel heb geleerd. Via de LOI heb ik aan Laboratorium Praktijkdagen (moeten dit hoofdletters zijn, ik denk kleine letters) deelgenomen en een eerste hulp cursus gevolgd in het Martin Gaus centrum.
Naar (Na) deze opleiding die eind november eindigt, zou ik graag nog verdere cursussen volgen, zoals de paardenhouderij of de gedragscursus voor honden.
Ik ben fulltime beschikbar (beschikbaar), maar vind het ook prima om voor een aantal uren te werken. Weekend en avonduren zijn voor mij geen probleem.
Zelf heb ik een paard, een hond, een kat en een aantal vissen in een vijver.
In mijn vrije tijd rij ik western en surf ik graag.(hoort thuis in CV)
Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld en het geeft mij voldoening dieren en mensen te helpen. Verder karakteriseert men mij privé en in mijn vroegere werk als een rustig persoon die van aanpakken weet en niet snel van haar stuk te krijgen is. Het omgaan met dieren en mensen op een respectvolle manier vind ik erg belangrijk en zal zeker van pas komen aan de balie en telefoon.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u mijn brief toelichten
Met citaat reageren