Los bericht bekijken
  #8  
Oud 16 januari 2011, 22:19
Sproet Sproet is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2011
Berichten: 31
Sproet is on a distinguished road
Standaard

Hey René

Hierbij dan de laatste versie, zoals je ziet heb ik je voorzet grotendeels gepikt hahaha....
Dit moet hem dan maar worden want het is inmiddels zondagavond en wilde hem nog voor maandag versturen, kan nog net dus.
Hoop dat ie zo je goedkeuring kan wegdragen


Betreft: uw vacature Tandartsassistente


Geachte heer (naam)

Bent u nog op zoek naar een tandartsassistente met een positieve en klantgerichte instelling? Wellicht ben ik degene die u zoekt. Daarom solliciteer ik graag naar de functie van tandartsassistente bij uw praktijk.

Bij de receptie van het gemeentehuis van (plaatsnaam) ving ik zowel boze burgers op, als bezoek voor de burgemeester. Tegelijkertijd handelde ik telefoontjes af en verrichte daarnaast administratieve werkzaamheden. Dat ging mij goed af en ik ben over het algemeen goed in staat onder enige spanning snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden en situaties. Ik kreeg hier zelfs veel routine in, zodat ik er nu aan toe ben mijn taken uit te breiden met het vakinhoudelijke werk van de tandartsassistente. Ik zie ernaar uit om eventueel een opleiding op dit gebied te volgen.

Een functie in de gezondheidszorg spreekt me erg aan omdat hier de belangen en het welzijn van patiënten voorop staan. Ervaring hiermee heb ik onder andere opgedaan bij een praktijk voor fysiotherapie. Hierin kan ik mijn administratieve vaardigheden het beste combineren met mijn contactuele vaardigheden en behulpzame instelling. De ervaring heeft mij geleerd dat ik daarin het beste tot mijn recht kom.

Hoewel ik goed zelfstandig kan werken, werk ik graag samen in een team. Ik sta positief in het leven en pas mij gemakkelijk aan. Met deze kwaliteiten en mijn ervaring denk ik zeker geschikt te zijn voor de functie.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae dat ik als bijlage heb meegestuurd.

Hopelijk heb ik uw interesse gewekt. Heel graag zou ik worden uitgenodigd om in een persoonlijk gesprek een toelichting op mijn sollicitatie geven.

Met vriendelijke groet,


Lara (achternaam)




Bijlage; Curriculum Vitae
Met citaat reageren