Los bericht bekijken
  #30  
Oud 3 oktober 2006, 21:52
Darluz Darluz is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 1 juni 2006
Berichten: 40
Darluz is on a distinguished road
Standaard met harde kaft

Dag allemaal,

Voor degene die zich verzwikt en verstuikt heeft in de metaforische ananas, volgt nu een bondig vervolg in blessuretijd. Aanstaande maandag vindt het gesprek plaats met de externe trainer. Het heeft er niet eerder van kunnen komen, maar de ananas lives on. Een goede winter die mij tegenhoudt.

Van Barbara heb ik vandaag per mail een krachtige opsteker gekregen en een lieve deur die openstaat. Zo eentje met glas-in-lood. Aan de vruchten (Felix) herkent men de boom. Het was dan ook precies zoals dat vaak gaat bij gelukkige bomen: dan hang ik in zwiepende schommels ondersteboven in een omhelzing van woorden. Niks sentimenteels aan. Een omhelzing is vaak kort en onvergetelijk krachtig.

Van Inez heb ik nog geen reactie gekregen. Ze vraagt zich wellicht af wat die onzichtbare regel (die haar verpletterd heeft) te betekenen heeft en heeft er een privé-detective op gezet. In dat geval kan het nog even duren eer ik respons krijg. Wie weet experimenteert ze nu zelf wel met onzichtbare regels in de Happinez. Ik heb er een stille koffer van vol en kom deze graag hoogstpersoonlijk afleveren.

Misschien is ze bezig haar uitgever over te halen ´Mijn brief aan Inez´ te publiceren (met harde kaft) en het op dat bewuste psychologische schap naast andere briefverhalen (die meesterlijk eindigen) te krijgen. Dat vind ik goed en het liefst voor morgen. Dan mag ze wel opschieten.

Ik maak nu grapjes en dan is het menens. Het weglachen van zenuwen als je vergaat van de kriebels.
Is net zo goed een harde kaft.

Darluz
Met citaat reageren