Los bericht bekijken
  #5  
Oud 29 mei 2008, 17:40
Netjemientje Netjemientje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 29
Netjemientje is on a distinguished road
Standaard Re: Beetje moedeloos van de zoveelste afwijzing op een sollicitatiebrief

Citaat:
Kun je geen hobby zoeken zodat je het werk meer gaat zien als een bron van inkomsten?
Hobby's genoeg, daar ligt het in dit geval niet aan. De meeste van mijn collega's kampen met hetzelfde gevoel, het ligt aan de sfeer op het werk zoals die gecreeërd wordt door hogerhand. Dus daarom wil ik ook ander werk.

Citaat:
Uitzendwerk via een uitzendbureau is niet altijd 3 weken... Ik heb 4 jaar via het uitzendbureau gewerkt en ik had meestal opdrachten van 4-6 maanden! Ik heb 1x een opdracht van 1 maand gehad, maar verder ALTIJD langer!!!
Ik heb dus helemaal geen ervaring met uitzendbureau's en ben dan bang dat ik meer thuis zit als dat ik aan het werk ben. En dat zal idd wel meevallen, maarja niets gewend,hé!

Citaat:
Kop op, Netjemientje. Van baan veranderen geeft nu eenmaal onzekerheid. Daar kampt iedereen mee die wisselt.
Je hebt gelijk, daar zal iedereen wel last van hebben, maar ik vind het gewoon doodeng. Maar ik denk dat ik gewoon de stoute schoenen aan moet trekken en naar een paar uitzendbureau's moet gaan om me in te schrijven. Al is het alleen maar om wat meer ervaring op te doen.
Met citaat reageren