Los bericht bekijken
  #6  
Oud 29 mei 2008, 21:24
Latania Latania is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 mei 2008
Berichten: 2
Latania is on a distinguished road
Standaard Re: Beetje moedeloos van de zoveelste afwijzing op een sollicitatiebrief

Hoi

Wie niet waagt, wie niet wint toch? Ik zou sowieso mijn huidige baan niet opzeggen voor ik iets anders heb...

Misschien is er een ander beroep wat je leuk lijkt? Of een beroep waar veel werk in is, maar waar je zo 123 niet bij na had gedacht? Misschien gastouder (Kun je thuis doen, dus misschien iets meer uren draaien?) of gastvrouw bij een ander bedrijf?

Volgens mij gaat het jou niet zo zeer om de functie, maar meer om het bedrijf. Klopt dat? Zo ja, misschien eens met een leidinggevende daar over gaan praten? Je zegt dat meerdere collega's met het probleem zitten. Of misschien dezelfde functie, maar dan ergens anders?

Over uitzendbureau's: Het is heus niet zo eng Misschien is het wel een goed idee, om een jaartje (of korter/langer) te gaan "Job-hoppen" zo zie je meerdere functies en ben je in ieder geval onder de pannen...

Succes en houdt ons op de hoogte!!

Laatst gewijzigd door Latania; 29 mei 2008 om 21:25 Reden: Drukte per ongeluk op enter
Met citaat reageren