Los bericht bekijken
  #4  
Oud 5 september 2014, 17:05
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Dit is al een hele verbetering. Ik vind hem een stuk positiever!

Citaat:
Geachte mevrouw van der Linden,
'Van' schrijf je met een hoofdletter.
Citaat:
Op 2 september werd mijn interesse gewekt door de vacature op de website voor de functie van “Uitvoerder bouw- en installatiewerk ”. De bijbehorende omschrijving sprak me erg aan, en sluit aan bij mijn kwaliteiten en persoonlijkheid.
Welke website? Sluit de alinea af met een zin als: In deze sollicitatiebrief wil ik u graag duidelijk maken dat ik die ... ben die u zoekt. Gebruik hiervoor ook termen uit de vacaturetekst.

Citaat:
Mijn naam is …. 35 jaar en de afgelopen 10 jaar werkzaam als meewerkend projectleider in de woning- en utiliteitsbouw.
Je naam en je leeftijd kun je weglaten. Je naam staat onder je brief en je leeftijd staat in je cv.

Citaat:
Aspecten die mij aanspreken in de functie zijn het aansturen en motiveren van het personeel, de opbouw van de verschillende projecten van begin tot het eind en de volledige verantwoordelijkheid te dragen daarvan, waaronder het persoonlijke contact met de klant en de feedback richting het bedrijf.
Dit is wel een heel lange zin, probeer het in een kortere zinnen te formuleren. In de alinea waar dit stukje uit komt, staat overigens best vaak aantrekken en aanspreken. Kijk hier nog eens naar.

Citaat:
Het plannen, zorgdragen voor de benodigde materialen en aansturing van het team behoorden tot mijn verantwoordelijkheid. De werkzaamheden bestonden uit het plaatsen van kozijnen en schuifdeurelementen in bestaande wanden en metal stud, afhangen en nastellen van de deuren en het aanbrengen van hang- en sluitwerk.
Citaat:
Door mijn ruime ervaring met het leiding geven en coachen van mensen.
Door ..., heb ik ... Deze zin mist een stukje.

Citaat:
Daarnaast mijn ervaring met het zelfstandig plannen, organiseren en evalueren van projecten vind ik mezelf zeer geschikt voor deze functie. Ook de technische ervaring die ik heb opgedaan in het verleden door mijn meewerkende functie in de bouw en renovatie zie ik als een grote toevoeging. Het verblijven op locatie en lange dagen maken zijn voor mij ook van geen enkel probleem.
Citaat:
Door mijn voormalige functie ervaar ik wat het is om de verantwoordelijkheid te dragen voor de resultaten van een montageteam. Georganiseerd, overzichtelijk en resultaatgericht, dat typeert mij.
Hier gebruik je de tegenwoordige tijd. Wees consequent

Citaat:
Ik denk hiermee een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen uw organisatie.
Nee, je bent ervan overtuigd :-)
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren