Los bericht bekijken
  #7  
Oud 16 december 2011, 21:59
Hello Hello is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 december 2011
Berichten: 4
Hello is on a distinguished road
Thumbs up

Pffffff, wat moeilijk allemaal! Een studiekeuze kiezen, ik merk dat IDM toch waarschijnlijk niks voor mij is..
Ik merk dat ik liever MEM doe dan IDM, misschien zijn er relatief weinig banen maar de banen die er zijn heb ik misschien wel heel veel ambitie mee + geen zware studie. Maar toch, heb ik wel een gevoel van krapte! Dus niet veel ruimte kwa banen.

MER lijkt me toch dan weer idealer dan MEM vanwege dat je alle kanten wel op kunt gaan, en blijkbaar toch wel een betrekkelijke lichte studie.
Maar goed ik ben een persoon van willen door groeien, als er geen opklim mogelijkheden zijn dan mis ik eigenlijk de ''energie'' van het werken! Dit gaat toch een moeilijke klus worden.
Een studie waar ik op internationaal gebied kan werken, sluit ik ook niet uit! Het beste is dat ik nu maar even naar de open dagen ga en met wat studie voorlichters ga praten.

Verdere adviezen zijn altijd welkom! Over opleidingen en noem maar op, verder vraag ik me ook af welke opleidingen veel doorgroei mogelijkheden bieden! Bestaat dat alleen uit de meest commerciële vakgebieden of zijn ook vakgebieden die licht commercieel zijn maar veel doorgroeimogelijkheden bieden.


Oja, toch nog bedankt voor jullie hulp allemaal!
Met citaat reageren