Los bericht bekijken
  #4  
Oud 1 november 2012, 11:52
Linnie-pinnie Linnie-pinnie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 november 2012
Berichten: 3
Linnie-pinnie is on a distinguished road
Standaard

Kan het onderstaande:
En moet ik er nog bij schrijven dat me contract door bezuinigingen helaas niet verlengd word en daarom op zoek ben naar een baan per 01-12-12?

Bent u op zoek naar een enthousiast collega? Een collega die gestructureerd en nauwkeurig werkt? Iemand die betrokken is en houdt van aanpakken? Dan vindt u deze in mij.
Ik hoorde van deze vacature en was gelijk enthousiast. Door de goede ervaring die ik heb (naam oud werkgever) uitdagend werk en fijne werkomgeving groeide me enthousiasme alleen maar.

Ik heb ruim 9 jaar ervaring als (functie) opgedaan bij verschillende bedrijven. Direct na afronding van de opleiding ---------- in 2003 ben ik begonnen bij --------. (bedrijf waar ik wil solliciteren oud werkgever)
Momenteel ben ik werkzaam bij --------.
Hier ben ik verantwoordelijk voor de analyse van alle grondstoffen, half fabricaten en eindproducten ten einde de kwaliteit te waarborgen en alle adminstratieve handelingen die daarbij horen.

Uw organisatie komt positief op mij over; Het lijkt mij meer dan een uitdaging om aan een organisatie mee te werken. Ik zou graag in zo’n omgeving mijn loopbaan verder vorm geven. Als analist bij uw bedrijf kan ik mijn vaardigheden bovendien gebruiken bij interessante nieuwe werkzaamheden die in de huidige functie niet voorkomen.

Ter referentie ontvangt u mijn CV. Vanzelfsprekend licht ik dit in een persoonlijk gesprek graag toe. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met citaat reageren