Los bericht bekijken
  #5  
Oud 6 augustus 2012, 13:05
secretaresse-010 secretaresse-010 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2012
Berichten: 21
secretaresse-010 is on a distinguished road
Question

Dank voor de reacties,

Ik heb mijn brief inmiddels aangepast en dit is het eindresultaat geworden.

Geachte mevrouw -------,

Op de website www.-------.nl geeft u aan, dat u op zoek bent naar een enthousiaste secretaresse. Door middel van deze brief wil ik mijn belangstelling en enthousiasme in uw vacature en organisatie tonen.

In 2007 ben ik met veel plezier begonnen bij makelaarskantoor Rijndelta. Hier heb ik ondersteuning geboden aan de directeur, makelaar en officemanager. Daarnaast beheerde ik de agenda’s, verzorgde de correspondentie, en stelde contracten op. Tevens was ik het eerste aanspreekpunt voor de cliënten en geďnteresseerden. Ik heb ook de vastgoedintroductiecursus gevolgd en heb deze met een diploma afgerond.

Bij -------, het project- en interim-bureau, heb ik soortgelijke werkzaamheden verricht. Hier heb ik ondersteuning geboden aan de sectormanager en twee adviseurs. Taken zoals het afhandelen van telefoon- en e-mailverkeer, het aanmaken en beheren van dossiers, opstellen en bijhouden van contracten behoorden tot mijn dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast deelde ik samen met twee collega’s, de verantwoordelijkheid over facilitaire zaken van het kantoor.

Mijn ervaring in de vastgoedbranche is mij altijd bijgebleven en zou het ontzettend leuk vinden om mijn ervaring binnen uw bedrijf voort te zetten. Mijn kerneigenschappen zijn dat ik zowel zelfstandig als in teamverband goed kan functioneren. Tevens ben ik oplossingsgericht en collegiaal ingesteld. Daarbij heb ik geen 9 tot 5 mentaliteit wat mij dan ook een flexibele werkinstelling geeft. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik een aanwinst voor uw organisatie zal zijn.

Ik ben uiteraard bereid om mijn cv en brief tijdens een persoonlijk gesprek aan u toe te lichten. Ik zie uw reactie dan ook met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,

----------



Feedback is nog altijd welkom, maar het zal wel vandaag verstuurd worden.
Met citaat reageren