Discussie: Rare inleiding?
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 12 februari 2009, 22:21
poiu poiu is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 3
poiu is on a distinguished road
Exclamation Rare inleiding?

Even een korte vraag; wat vinden jullie van deze inleiding? Het is voor mijn stage voor volgend jaar. Ik twijfel een beetje over hoe de eerste overkomt; vooral het 'owjee' moet niet te onzeker ofzo zijn... Hoop dat jullie reageren en een voorkeur aangeven, met uileg

Geachte meneer B...,
Dit is precies wat ik wil! Dat is wat ik denk sinds ik op 3-2-2009 jullie informatiebijeenkomst over de jaarstages bezocht. Maar ook; ‘owjee!’, want ik weet dat De Zonnebloem een zeer gewilde stageplek is voor verschillende opleidingen. In deze brief zal ik u overtuigen waarom u juist mij, studente SPH aan de (school) in (plaatsnaam), zou moeten kiezen als stagiaire voor komend jaar. Bij dezen solliciteer ik dan ook naar de vacature van stagiaire in de deeltijdkliniek voor kinderen van 2 tot 8 jaar.


OF ANDERS IETS NEUTRALER

Geachte meneer B...,
Dit is precies wat ik wil! Dat is wat ik denk sinds ik op 3-2-2009 jullie informatiebijeenkomst over de jaarstages bezocht. Dankzij deze bijeenkomst heb ik een veel duidelijker beeld gekregen van (naam) als instelling, maar ook van mijn taken als toekomstig stagiaire. Ik weet nu zeker dat ik bij (naam instelling) stage wil lopen in mijn 3e jaar van de SPH. Bij dezen solliciteer ik dan ook naar de vacature van stagiaire in de deeltijdkliniek voor kinderen van 2 tot 8 jaar
Met citaat reageren