Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 februari 2010, 14:04
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: brief pedagogisch medew.

Hoi Midosil,

Leuk gedaan!

Je hebt zelf al handen en voeten gegeven aan je natuurtalent door inhoudelijk te beschrijven hoe je dit talent in praktijk brengt. Ik heb dit omgezet in een iets meer zakelijk professionele uitstraling.


Geachte (naam personeelsfunctionaris),

Als eerste wil ik u bedanken voor het gesprek dat ik op mijn verzoek met u mocht hebben. Ik heb dit gesprek als zeer prettig ervaren. Mijn open sollicitatie wil ik dan ook graag omzetten in kandidaatstelling voor de binnenkort vrijkomende vacature van pedagogisch medewerker op ............

Veiligheid, duidelijkheid en structuur bieden is voor de kinderen erg belangrijk, maar voor mij als vanzelfsprekend. Ik ben van nature zeer “taal-rijk” en kan hiermee kinderen gemakkelijk bereiken en stimuleren. Van wiegeliedjes tot onzinverhalen, in elke situatie en passend bij de leeftijd van het kind gebruik ik taal als belangrijk communicatiemiddel. Daarbij let ik er op dat mijn lichaamstaal past bij wat ik zeg. Op deze manier ben ik zeer duidelijk en voorspelbaar voor de kinderen. Ik vind het noodzakelijk om uit te gaan van de ontwikkeling van een kind en dan net een stapje verder te gaan. Zo stimuleer ik ieder kind om zichzelf te ontdekken en te ontwikkelen.

Voor een korte profielbeschrijving en werkervaring verwijs ik u graag naar bijgevoegd curriculum vitae. Ik zie er naar uit om verder met u te praten over de functie en mijn rol binnen uw organisatie.

Met vriendelijke groet,
__________________
Rianne
Met citaat reageren