Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 december 2008, 10:11
AleSyS AleSyS is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 december 2008
Berichten: 2
AleSyS is on a distinguished road
Standaard Met tegenzin naar mijn nieuwe functie/werk

Ik heb bijna 6 jaar gewerkt op een servicedesk binnen een retail organisatie. Op een bepaald moment zat ik me mateloos te irriteren aan het lakse gedrag van collega's en de werkdruk die er heerste.

Tijdens een POP gesprek adviseerde mijn leidinggevende om eens met andere afdelingen te gaan praten. Zo kwam ik uit bij afdeling produktie support (Control M). Een gesprek gehad en tijdens dat gesprek werd min of meer al gezegd dat het moeilijk was uit te leggen wat men precies deed. Dit aangezien de omvang van het werk en de applicaties e.d. Ik heb toen gewoon het risico genomen omdie functie te nemen.

Nu zit ik inmiddels 2 maanden op de afdeling en heb het niet naar me zin...ik mis zelfs enorm mijn oude collega's en toch ook de werkzaamheden op mijn oude afdeling.

Ik heb eigenlijk helemaal niks met mijn nieuwe collega's...ik irriteer me vaak aan ze. Ook lijkt het of een aantal collega's mij gewoon negeren. Tevens zit ik nog in opleidings fase, maar moet vaak zelf overal achteraan om informatie te krijgen.

Ik moet wel zelf zeggen dat ik weinig zelfverzekerd bent en snel aan mijn eigen kunnen twijfel. Dit maakt dus een nieuwe functie starten altijd erg moeilijk.

Momenteel ga ik dus met redelijke tegenzin naar mijn werk en zit zelfs er aan te denken om weer terug te gaan naar de servicedesk
Met citaat reageren