Los bericht bekijken
  #8  
Oud 15 augustus 2008, 16:59
Daisy1976 Daisy1976 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2008
Berichten: 3
Daisy1976 is on a distinguished road
Standaard Re: Hoe denken jullie hierover?

hoi,
hoi,

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt.

Ik had een sollicitatiegesprek bij een bedrijf in mijn eigen woonplaats. In de uitnodigingsbrief stond geen adres vermeld (ook niet op het briefpapier). Maar dit was geen probleem want ik had het adres opgezocht op de internetsite van het bedrijf zelf. Op de website van het bedrijf stond wel genoemd dat het bedrijf over enige tijd zou gaan verhuizen naar een ander adres, maar het "oude" (huidige) adres stond nog als bezoekadres op de site genoemd.

Het was maar 5 minuten fietsen maar ik ben 15 minuten voordat ik er moest zijn van huis vertrokken. Daar aangekomen stond ik voor een leeg pand met nog wel het naambord van dit bedrijf erop vermeld.
Helaas had ik mijn mobiele telefoon niet bij me, ik had nl. niet verwacht dat ik deze nodig zou hebben aangezien het zo dichtbij was.

Gelukkig herinnerde ik me de straatnaam nog waar het bedrijf naartoe zou verhuizen, dus ben als een gek daarnaartoe gefietst (10 minuten fietsen), maar moest wel nog even flink zoeken omdat het een lange straat is. Ik kwam zo'n 5 minuten te laat en heb gelijk toen ik werd opgehaald mijn excuses aangeboden en uitgelegd wat de situatie was.
Na een zeer onbeschoft gesprek (kortaf, ongeďnteresseerd en meneer had duidelijk mijn cv niet gelezen) stond ik binnen 10 minuten weer op straat met de mededeling dat ik binnen 2 weken iets zou horen. Nooit meer iets van gehoord.

Ik had zelf al een vervelend gevoel overgehouden aan dit gesprek omdat ik erg onbeschoft werd behandeld en baalde wel dat ik niet een eerlijke kans kreeg. Ergens te laat komen is zeker niet mijn stijl, maar ik had het adres gecheckt en het bedrijf gaf zelf aan nog op het oude adres te zitten.

Ach ja, ik weet wat zij missen denk ik dan maar.... ;-)
Met citaat reageren