Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 november 2006, 17:15
Opa Buiswater Opa Buiswater is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2006
Berichten: 12
Opa Buiswater is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief magazijnmedewerker

Geachte forumleden,

Ik wil jullie verzoeken om op onderstaande sollicitatiebrief, die betrekking heeft op een bijbaan bij een landelijk distributiecentrum van AH, te voorzien van jullie op een aanmerkingen.

Betreft: Sollicitatie vacature parttime magazijnmedewerker.


Geachte mevrouw XXX,

Ik las de functieomschrijving de vacature; parttime magazijnmedewerker op www.ah.nl/werk en dacht meteen: dit is de ideale bijbaan voor mij, en daarom wil ik u mijn belangstelling voor deze vacature kenbaar maken.

De functie binnen uw organisatie spreekt mij erg aan omdat het goed aansluit bij door mij, in studietijd opgedane werkervaring als orderpicker bij een groothandel voor groenten en fruit.

Enige persoonlijkheidskenmerken welke op mij van toepassing zijn: zelfstandig en ondernemend, accuraat, flexibel, goede sociale, contactuele, en communicatieve vaardigheden. Het werken in (eventueel) wisselende diensten vormt geen enkel probleem.

Ik hoop van harte dat deze korte introductie, gesteund door mijn gegevens, voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek. Indien u nog vragen heeft aangaande deze brief of mijn Curriculum Vitae dan kunt u altijd contact met mij opnemen.



Hoogachtend,

.............


Bij voorbaat hartelijk dank voor de verleende input!!

Met vriendelijke groet,

Opa Buiswater
Met citaat reageren