Los bericht bekijken
  #3  
Oud 24 januari 2012, 10:56
Mark van der Linden Mark van der Linden is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2012
Berichten: 7
Mark van der Linden is on a distinguished road
Standaard Heeft iemand nog tips of opmerkingen voor mijn sollicitatiebrief?

Mark
A
W


Amersfoort, 10 januari 2012



Betreft: vacature Team Manager



Geachte mevrouw Verkerk,

Uw vacature van Team Manager sluit perfect aan op mijn ambities en de opleiding die ik volg. Ik stel me dan ook graag kandidaat voor deze functie.

Ik ben een manager met oog voor de tevredenheid van klanten, de bedrijfsprocessen en de mensen met wie ik samenwerk. Graag zou ik mijn talenten in een maatschappelijk relevante organisatie inzetten en verder ontwikkelen. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

Bij BP ben ik eerst 5 jaar werkzaam geweest als medewerker customer service en daarna door gegroeid in de functie als Assistant Manager op de Customer Serviceafdeling. Ik was in deze functie verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde targets, de beoordeling en functioneringsgesprekken, het begeleiden van het team en heb me daarnaast beziggehouden met verschillende projecten voor een betere samenwerking tussen de verschillende afdelingen binnen de organisatie.

Na een periode van 8 jaar werkzaam te zijn geweest bij BP werd het voor mij tijd om mijzelf verder te ontwikkelen en verbreden en ben ik begonnen met een opleiding HBO Management. De combinatie tussen mijn arbeidsverleden en de opleiding die ik nu volg maakt mij des te enthousiaster en is in mijn ogen een ideaal voordeel voor het uitvoeren van de functie van Team Manager.

U kunt in mij een persoon verwachten met de juiste dosis lef en charisma, die durft initiatief te nemen en zijn functie zal uitvoeren met veel inlevingsvermogen.
Ik hoop dan ook dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek wil ik graag mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie aan u toelichten.


Met vriendelijke groeten,


Mark van der Linden




Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren