Los bericht bekijken
  #10  
Oud 17 oktober 2007, 15:41
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: opleiding HBO Toeristisch management

Hallo allemaal!

Ik volg momenteel deze studie weliswaar laatste jaar van deze opleiding. Deze opleiding stopt ermee, wordt vervangen door vrijetijdsmanagement. maar ik kan deze school absoluut aan niemand maar dan ook niemand aanbevelen. Omdat wij de laatste leerlingen van deze opleiding zijn heeft HBO Nederland gedacht om het moeilijker te maken, te moeilijk zodat niemand meer vakken haalt zelfs Engels niet! Belachelijk, en dan nog maar te zwijgen over de administratie dat is daar zo belachelijk dat ik er niet eens woorden voor over heb, ze doen niks goed.
Er is geen begeleiding, geen leraren (jaja leraren hebben mot met school , stappen op en vervolgens geen vervangers!) de communicatie is super slecht, ze delen doodleuk verkeerde toetsen uit of grove fouten in toetsen noem maar op... Dat deze school uberhaupt nog de naam school verdiend. Het is te belachelijk voor een hbo opleiding... dus onderwijsinspectie... vloer deze @##$@@$#$##@ school!

groeten een gedupeerde leerling (wel meer 2000 eu schoolgeld betalen voor niks eigelijk)
Met citaat reageren