Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 mei 2011, 14:42
Mick Jagger Mick Jagger is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 mei 2011
Berichten: 1
Mick Jagger is on a distinguished road
Standaard Problemen met mijn leidinggevende

Momenteel heb ik na een jaar zoeken een nieuwe baan gevonden.
Mijn motivatie om te werken is om me 100% in te zetten en mn baan te behouden en elke dag op ene positiefe manier er het beste van te maken.

Ik zit nu met een probleem waar ik zeker weet dat andere daar ook ervaring mee hebben.

Mijn leidinggevende is een persoon die constant zn personeel loopt uit te kafferen en heel de dag een zeer negatieve invloed heeft op de sfeer op het werk. Ik ben al volwassen maar ik word op dezelfde manier behandeld als een kind van 10 op de manier waarop me orders worden gegeven. Ik snap dat de persoon in kwestie een slechte jeugd heeft gehad en mischien een slechte thuissituatie heeft maar ik heb er genoeg van om elke dag dit te ondergaan.

Ik heb al een paar keer op een vriendelijke maar nadrukelijke manier de strijdbijl willen begraven met mijn leidinggevende natuurlijk zit ik dan altijd fout maar na een half uurtje valt het kwartje en snapt het dat het in ons beide voordeel is als er op een positiefere manier gecommuniceert word. Dit duurt meestal een paar dagen zodra de stress op de werkvloer hoger word is het personeel weer de pineut

Mijn baas ziet dit allemaal gewoon aan ik denk dat ie het stiekem grappig vind hoe het personeel met elkaar omgaat. DIt kan ik niet met zekerheid zeggen natuurlijk.

Nu is mijn vraag hoe kan ik hier mee omgaan kan wel elke dag gaan bekvechten maar dat is niet mijn manier van omgaan met mensen.
Met citaat reageren