Los bericht bekijken
  #4  
Oud 28 november 2012, 18:27
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Patrick Bekijk bericht
Ja, dat was maar kladwerk natuurlijk dat ik snel tijdens de pauze had gemaakt. Mij ging het eerder om de structuur en wat opmerkingen. Ik ga dat later nog eens herschrijven, maar toch al enorm bedankt voor je opmerkingen.
Ja, kijk hier heb ik altijd een enorme hekel aan hè! Dat nakijken kost ook tijd en energie, wat we hier allemaal geheel vrijwillig doen! Dan vind ik dat ik op z'n minst mag verwachten dat de poster van een brief, zijn brief zelf al ontzettend uitgebreid heeft gelezen/herlezen/bijgeschaafd, etc. om daarna dan zijn definitieve versie hier op het forum te zetten. De laatste tijd merk ik steeds vaker dat mensen brieven posten, waarvan ze zelf (achteraf) toegeven dat de brief nog een kladje is. We zijn hier niet van de werkverschaffing hè! Het is hetzelfde als dat ik een softwareprogramma verkoop, waarvan ik weet dat het nog niet af is/nog niet getest is enz., het vervolgens toch verkoop en vervolgens elke klacht die binnenkomt over dat programma 'repareer' met een update. Dat zou je als klant toch ook super irritant vinden! Nou, dan gevoel heerst er bij mij ook altijd, als mensen klaarblijkelijk zelf al weten dat hun brief nog niet geweldig is en deze toch al posten!

Mijn algemene oproep aan iedereen daarom: post alleen brieven waarvan je zelf al overtuigd bent dat het een goede brief is! De respondenten hier zijn geen proefkonijnen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Patrick Bekijk bericht
4) Misschien zijn de woorden 'gedateerde kennis' wat negatief, maar als ik spreek van een diploma uit 2005 gaat die zich toch wel exact die vraag stellen? Toon ik daar niet mee dat ik dit besef en hierop inspeel met die cursus?
'Vermijd negativiteit', zei mijn docente Nederlands altijd. Ik zou dat 'gedateerd' dus zeker weglaten. Ik zou er bijvoorbeeld van maken:

Korte tijd geleden ben ik begonnen met de begeleide zelfstudiecursus Notarieel Medewerker. Het volgen van deze cursus, geeft mij de mogelijkheid mijn kennis van het familierecht en andere notariële rechtsgebieden, welke ik heb opgedaan met de in 2005 afgeronde opleiding X, te actualiseren.
Met citaat reageren