Los bericht bekijken
  #30  
Oud 28 februari 2014, 18:46
Moontje
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn mening en ervaring over uitzendbureau,s in de lande nederland....natuurlijk zijn er ook eerlijke en oprechte uzb,s maar die heb ik nog niet mogen ontmoeten...

Ik heb vandaag een telefoontje gehad van randstad uzb over mijn klacht hoe hun zogenaamde vak bekwame intercedenten met sollicitanten omgaan...
Ik zit al lang op het net te zoeken naar vacatures sinds pakweg 2010/2011 toen ik mijn vaste baan verloor.
Ieder jaar zijn het bijna altijd dezelfde vacatures bij uzb,s die op de vacature.site,s staan iedere maal krijg je het simpele afwijzings mailtje dat al 3a4 jaar lang.
En dan geloven hun(randstad en vele anderen) nog dat ik denk dat hun conform regels van de wet bemiddelen...
I....AM...NOT...BORN....YESTERDAY.....???
Ik zit al voor hele lange tijd in de transport/vervoer branche en weet echt wel wat daar te koop is...
Zelfs voor werk wat je meer dan 13 jaar gedaan hebt op intenationale basis pas je niet in het profiel ....yeah dream on randstad...
Al die zogenaamde alles kunnende intercedenten kunnen aan je CV niet zien wat jij kan/kunt..
In mijn geval heel veel zie mijn CV hier verder naar beneden....Ik ben van mening als er bij mijn CV mannelijke initialen hadden gestaan hun wel interesse hadden..gehad
Dus ik voel mijzelf(en ben) gediscrimineerd en dat beste allemaal mag je niet zeggen tegen een uzb...??
Zij mogen kunnen alles maken maar owee als jij als sollicitant van je laat horen ..tegen kritiek en een eigen mening van mensen kunnen ze bij randstad en vele andere uzb meer... niet hebben..
Ook heb ik uit eigen ervaring met een banen beurs kunnen ervaren hoe een uzb(Logistics force) waar je nee tegen hebt gezegd je negatief presenteerd bij een collega uzb op dezelfde beurs..(de zogenaamde zwarte lijst die ze onderling onderhouden)
Ook is er een uzb geweest wat mij beoordeeld over mijn nagels (france.manicure) en dat ik niet het type chauffeur was/ben..als vrouw...(consolid).
Maar eentje spande de kroon (H.F Works) deze intercedent zij letterlijk tegen mij ...ZIE JIJ ER DAN NIET UIT OMDAT JIJ GEEN BAAN KUNT VINDEN...?
Nee ik kan wel een boek schrijven over de uzb en anderen hoe ze sollicitanten behandelen
En dan vinden ze het gek dat je klachten in gaat dienen over hun werkwijze....??
Als ze je CV vinden(of je solliciteerd) belt men je enthousiast op en dat ze wel werk hebben of snel vinden .
Maar niets is minder waar.. jaren hoor je niets meer van ze voor mij zijn het gewoon ordinaire CV jagers..(bakken vullers)

In mijn CV staat een slechte eigenschap en dat is : Ik heb een eigen mening en ben daar...TROTS... op en steek die mening niet onder stoelen of banken indien nodig....?
Met citaat reageren