Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 januari 2013, 05:42
app app is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2013
Berichten: 5
app is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief leerling anesthesiemedewerker

Beste mensen,
ik wens iedereen een gelukkig en voorspoedig 2013 toe.

Ik wil graag solliciteren naar een opledingsplaats anesthesiemedewerker en heb een brief opgesteld.
Wil iemand het alsjeblieft voor mij controleren op taal en stijl fouten?
Ook als iemand vind dat het beter kan, hoor ik het graag.
Al het advies is welkom.

alvast dank,

_________


Betreft: opleidingsplaats anesthesiemedewerker


Geachte heer(__)

Graag wil ik via deze weg solliciteren naar een opleidingsplaats leerling anesthesiemedewerker binnen het(__) ziekenhuis.
Na me lange tijd georďenteerd te hebben in het beroep anesthesiemedewerker, ben ik zeer enthousiast geworden over dit vak en ben zeer geďntereseerd geraakt om zelf een professionele anesthesiemedewerker te worden.

Het werken met het menselijk lichaam en het werken in de O.K met de daarbij behorende technologische aspecten vind ik fascinerend.
Het werken in een team dat zorgt voor het welzijn van de patďent en de verantwoordelijkheid die daarbij komt kijken, vind ik uitdagend.
Ook de mogelijk om werken en leren te combineren, spreekt mij hier heel erg aan.
Ik wil graag mijn steentje bijdragen om de patďenten goede zorg te bieden.

Ik beschik over een hoge mate verantwoordelijkheidsgevoel, ben stressbestendig en qua werkhouding ben ik flexibel.
In teamverband kan ik heel goed werken, ben accuraat en neem mijn werk serieus.
U kunt mij zien als een leergierige gemotiveerde persoon met discipline die met enthousiasme bereid is nieuwe dingen te leren en ze snel tot zijn eigen kan maken.

Ik hoop dat deze brief een aanleiding voor u zal zijn om mij uit te nodigen voor een gesprek.

In afwachting van uw reactie groet ik u vriendelijk,

Naam
Met citaat reageren