Los bericht bekijken
  #1  
Oud 14 juni 2007, 15:23
Inu Inu is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 april 2007
Berichten: 8
Inu is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie docent drama

Ik twijfel over vanalles in deze brief:


Mijn naam
adres
telefoonnummer

Middelbare school
t.a.v. N. Ep
adres
telefoonnummer

Lutjebroek, 14 juni 2007,


Geachte mijnheer Ep,

Over enkele weken neem ik mijn diploma aan de --- bla bla opleiding--- in ontvangst. Omdat ik niet kan wachten tot ik kan gaan werken met jongeren, solliciteer ik bij deze voor de functie van Docent Drama bij het ---middelbare school---.

Het werken op uw school spreekt mij onder andere aan door de gezellige, veilige sfeer die er hangt. Ook sluit mijn visie aan bij uw visie op het onderwijs, waarin de persoonlijke kwaliteiten van de leerlingen nadruk krijgen. Tijdens mijn scriptieonderzoek, die over persoonlijkheidsvorming door drama ging, heb ik mijn visie hierover genuanceerd.

Tijdens mijn verschillende opleidingsonderdelen en baantjes heb ik geleerd om goed te kunnen samenwerken en zelfstandig te functioneren. Ik ben enthousiast, ondernemend en creatief. Mijn passie is kinderen een fascinatie voor de kunsten mee te geven, naast het aanleren van het vak. Behalve lesgeven kan ik goed regisseren, zowel door ‘dramatiseren’ als met teksttoneel.

Voor meer informatie over mijn ervaringen en werkzaamheden verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae in de bijlage. Als er in uw school binnenkort een vacature is die past bij mijn ervaring en opleiding, dan houd ik mij aanbevolen. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Hoogachtend,

Mijn naam


moet ik wel de woorden 'mijnheer' enzo gebruiken...?

Ook sluit mijn visie aan bij uw visie op het onderwijs, waarin’- hier wil ik eigenlijk zeggen: de visie die op de website van de school staat en niet ‘uw’ visie… Hoe?

Wat hebben jullie allemaal voor feedback voor me??

En nog een belangrijke vraag...: Eigenlijk sta ik ook open voor andere functies binnen deze school, zoals docent ckv en regisseur van het schoolproject of workshops verzorgen... Hoe geef ik dit aan in de brief?

Heel erg bedankt als je wat vragen wil beantwoorden of commentaar op de brief wil geven,

Inu
Met citaat reageren