Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 april 2012, 12:28
Zaar Zaar is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 april 2012
Berichten: 2
Zaar is on a distinguished road
Standaard Er gaat iets niet goed met solliciteren

Na nu bijna 20x gesolliciteerd te hebben ben ik nog steeds niet uitgenodigd voor een gesprek. Ik ben daarom aan mezelf gaan twijfelen, en wil jullie graag om hulp vragen. Dit is mijn laatste brief die ik stuurt heb en weer geen uitnodiging op volgde.

Geachte heer/mevrouw,

Na het regelmatig bezoeken van uw winkel lijkt het me fantastisch om bij u te komen werken. Ik wil dan ook via deze brief graag een sollicitatie doen op de leidinggevende functie als waarnemend bedrijfsleider in uw filiaal in het winkel- centrum Paddepoel.

Op jullie site heb ik gelezen dat het om een functie in opleiding is. Ik zie hier dan ook mijn kans om mijn carričre te beginnen binnen Xenos. Mocht het echter mogelijk zijn om bij jullie te komen werken, dan zou ik graag samen met jullie een opleiding BBL filiaalmanager er bij volgen volgend schooljaar.

Momenteel ben ik druk bezig met het beëindigen van mijn BBL opleiding afdelingschef waarmee ik in April naar alle waarschijnlijkheid mijn diploma haal. Door het combineren van school en werk heb ik veel kennis opgedaan in de praktijk waardoor ik prima op situaties kan inspelen.

Bij mijn huidige werkgever Albert Heijn heb ik door het werk en leer traject vele handelingen mogen beoefenen die met een functie afdelingschef te maken hebben. Daarmee ben ik ook zeker niet vreemd met het bestellen, aansturen, plannen, omzet verhogen en het zoeken naar nieuwe kansen voor het bedrijf.

Mijn motivatie om bij jullie te solliciteren is dat jullie een hippe winkel zijn waar veel verschillende mensen komen. Uit kennissenkring hoor ik tevens dat jullie een erg mens gericht bedrijf zijn wat zeer goed met haar medewerkers omgaat.

ik werk graag in een omgeving die niet bang is voor nieuwe ideeën in zich inzet voor het ontwikkelen van hun eigen personeel.

Graag zou ik door u uitgenodigd willen worden voor een kennismakingsgesprek waarin ik mijn motivatie nader kan toelichten

Hoogachtend, ....
Met citaat reageren