Los bericht bekijken
  #2  
Oud 31 januari 2007, 09:07
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief verpleegkundige kinderziekenhuis

[QUOTE=GodsPrincess;4426]Hallo lieve mensen,

Donderdag ga ik een sollicitatiebrief brengen naar een kinderziekenhuis, morgen moet ik deze al uitprinten.
Ik weet niet of ik zo snel al reacties van jullie kan krijgen maar ik hoop van wel. Deze sollicitatiebrief is erg belangrijk voor me en erg blij met alle commentaar zodat het een perfecte brief zal worden.
Alvast heel erg bedankt aan degene die mij helpt!

PS: ik heb het gekopieerd en geplakt waardoor de zinnen heel anders zijn komen te staan dan in de echte brief , wilt u hier a.u.b. niet op letten want ik heb geen zin om dat hier allemaal gaan zitten te veranderen. Bedankt.



1 februari 2007
Aan het ***** kinderziekenhuis.
Hoi,

Ik heb een paar opmerkingen voor je naar aanleiding van je brief.

"Ik hou er van om met kinderen te werken, gevarieerd werk te doen en om flexibele werktijden te hebben vind ik juist fijn. " Dit is dubbelop: ik houd ervan en ik vind het juist fijn. Maak er of twee zinnen van of gebruik een stukje en laat het andere weg.
"mogenlijkheden" moet zijn mogelijkheden

Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om minder karaktereigenschappen te beschrijven. maar wel aan te geven waar het uit blijkt dat je deze karaktereigenschappen bezit. Bijvoorbeeld in mijn vorige bijbaan had ik nog al eens te maken met lastige klanten, hierbij heb ik toen geleerd om stevig in mijn schoenen te staan.

"Ik hoop dat u, na het lezen van deze brief, een duidelijk beeld van mijn interesse en motivatie voor de functie van MBO leerling verpleegkundige binnen uw ziekenhuis hebt gekregen." moet zijn heeft gekregen. "In een persoonlijk gesprek wil ik graag mijn brief en c.v toelichten. Ik hoop een uitnodiging van u te ontvangen. Als u vragen heeft mag u altijd contact met mij opnemen (voor contactgegevens zie c.v.)." Schrijf alleen de zin: Graag zou ik mijn brief en CV in een persoonlijk gesprek toelichten. Ik wacht uw reactie af. Anders schrijf je teveel hetzelfde.

Ik hoop dat je er wat aan hebt! Succes.
Met citaat reageren