Los bericht bekijken
  #24  
Oud 5 december 2008, 20:46
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Gevraagd: Ervaringen Interim Professionals

Hallo Bas,

Dank voor je reactie.

Ik ben ook niet van plan om meteen als ZZP-er te starten zoals ik al schreef, maar zou een volgende stap kunnen zijn. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat het in tijden van recessie niet makkelijk zal zijn. Anderzijds zie ik het wel als een uitdaging, maar meer dan mogelijkheden verkennen en openhouden zal het voorlopig niet zijn. Je weet soms niet hoe een balletje kan gaan rollen. Dat zelfstandig ondernemerschap niet allemaal rozegeur en maneschijn is ben ik mee opgegroeid. En misschien heeft juist dat me wel tegengehouden om het niet eerder te doen. Maar het blijkt maar weer eens dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Dat je vanwege gezin voor een 'veilige' baan met meer zekerheid hebt gekozen kan ik me goed voorstellen. Die tijd heb ik bijna gehad en opent voor mij perspectieven. De slechte voorwaarden en verdiensten bij uitzendbureau's vind ik ook een minpunt, maar als ik dan lees dat jij kunt terugkijken op een hele leuke en afwisselende periode dan is dat waar ik naar uitkijk en sterkt me dat.

Positieve kritiek is altijd welkom en als ik vind dat kritiek terecht is, dan zal ik het zeker ter harte nemen.

Ik ben in ieder geval blij met je bericht en het willen delen van je ervaring. Dat was ook mijn hulpvraag. Omdat ik niet over 1 nacht ijs ga .
__________________
Rianne
Met citaat reageren