Los bericht bekijken
  #4  
Oud 3 januari 2012, 16:47
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ethio Bekijk bericht
Hallo,

Ik wil deze sollicitatie brief opsturen of goed is? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt
-----------------------------

Mijn naam en adres

Naam en adres zorg instelling

Betreft: Open sollicitatie Verzorgende-IG

datum

Geachte dhr/ mevrouw,

Op de website van----- staat dat u wenst om een open sollicitatie graag te willen ontvangen.

Om de volgende redenen, denk ik mee ?? zelf voor hier boven genoemde factuur een factuur is een rekening geschikt te zijn:
Ten eerste sinds jaar 2001 ben ik in bezit van het diploma Vorzergende-IG Verzorgende-IG.
Ten tweede heb ik brede ervaring als verzorgende en leerlingbegelidster leerlingbegeleidster op een somatische- en psychootgeriatrie psychogeriatrische afdelingen in een intramurale en extramurale zorg waar blijkt die ervaring uit en welke instelling is dit?
Ten derde ik kan zowel individueel als in teamverband werken, en ben inzetbaar in de avonduren en nachtdienst uitreaard uiteraard ook in het weekend.

Tenslotte momenteel werk ik bij xxxxx als oproepkracht.

Hoop ik dat u mij voor een gesprek uitnodigt.

Hoogachtend,

handtekening

Mijn naam


Bijlage: Curriculum vitae
De brief zit vol spelling en grammatica fouten, ik heb geprobeerd een aantal fouten aan te geven in verschillende kleuren. Je brief leest niet prettig en ik lees ook niet waarom je bij die instelling wilt werken en wat jij hen te bieden hebt. Je motivatie komt mager over, 13 in een dozijn brief(je). Het komt op mij over alsof Nederlands niet je moedertaal is.
Het lijkt alsof je een vertaal programma hebt gebruikt (Google-translate)?
Kijk eens rond op het forum en lees voorbeeldbrieven van anderen.

Succes
Met citaat reageren