Los bericht bekijken
  #3  
Oud 18 januari 2011, 15:32
tom.rikhof tom.rikhof is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 september 2010
Berichten: 11
tom.rikhof is on a distinguished road
Standaard

Hey,

Heel toevallig ga ik ook net beginnen bij een bank. Bij mij is ook van toepassing dat ik buiten de randstad ga werken. In Groningen namelijk.
Daarnaast heb ik ook bedrijfskunde gedaan + een master trouwens.

In mijn geval krijg ik ook een heel opleidingstraject, het lijkt wel een beetje op een traineeship. Misschien nog wel toevalliger, ik ga ook in de (groot) zakelijke markt werken.

Zo op het eerste gezicht lijkt mij het aanbod redelijk laag. Het hangt trouwens nog wel van een aantal dingen af: Hoe groot is de bank? ( 1 van de grote 3 bijvoorbeeld), Heb je ook een master gedaan?, Op wat voor een hiërarchische niveau zit de functie? ( lokaal, regio, of hoofdkantoor), Heb je nog interessante extra kwaliteiten? ( neven activiteiten gedaan, extra taal)

In mijn geval kreeg ik bij het aanbod trouwens ook de functieschaal waarmee ik in de cao kon opzoeken wat ik ongeveer zou moeten verdienen.

Mijn geval: 0 jaar ervaring+WO master+grote bank+goede nevenactiviteiten+regio functie+trainingstraject=

- Ongeveer 3000 bruto plus alle extra's ( voor gemiddeld 40 uur per week)

Als je me wat meer info geeft over de specifieke bank en de bovenstaande zaken kan ik je misschien een beter beeld geven.
Met citaat reageren