Los bericht bekijken
  #14  
Oud 31 januari 2007, 13:23
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Vragen hbo-opleiding Psychologie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josh Bekijk bericht
Ik heb veel interesse in een psychologie-opleiding. Ik wil graag studeren voor Psychologe. Ik heb een best drastische jeugd gehad waardoor ik niet echt de opleiding heb kunnen doen die ik heb willen doen, dus heb opleidingen gehad die niet mijn gewenste niveaus waren. Mijn hoogst genoten opleiding is MBO-niveau 3. Dat is dus geen toelaatbare eis voor een HBO-psychologie-opleiding.

Ik zat zelf te denken aan een spw-opleiding op niveau 4 en dan doorstromen naar een Psychologenopleiding, maar heb geďnformeerd, en de desbetreffende man die wist er niet veel over te vertellen, en vond het geen logische aansluiting qua opleidingen. Dus dan sta ik met lege handen en weet ik niet wat ik moet doen, tenslotte kom ik op dit forum, misschien dat jullie mij meer kunnen vertellen.
hoi josh

ik zit precies met hetzelfde en ga dan ook een 21+test doen en als je daar door heen komt dan word je gewoon aangenomen.en anders is er ook een spw4 opleiding via profit en daar kan je al een stuk psychologie bij doen..het is alleen wel een dure opleiding maar hij duurt ook maar 1,5 jaar..en dat is de enige spw opleiding waar je psycholgie erbij kan doen..ik ben al 24 dus ik ga echt proberen om de 21+ test te halen..

groetjes rosanne buter