Los bericht bekijken
  #5  
Oud 21 maart 2014, 17:34
smant smant is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 8
smant is on a distinguished road
Standaard

Bij het zien van de vacature raakte ik enthousiast en ik zal u vertellen waarom. In mijn huidige baan ben ik verantwoordelijk voor de behandeling van de cliënt. Ik voer voortgangsgesprekken met ouders en instanties en werk ik samen met de cliënt aan de gestelde behandeldoelen. Met deze ervaring kan ik als sociaal cultureel werker resultaatgericht burgers verbinden en ondersteunen in de participatie naar actief burgerschap. Daarnaast beschik ik over de kwaliteit om de eigen kracht van ouders, en in dit geval de burgers, te ontplooien en te gebruiken.

De ondersteuning die hierbij nodig is als professional kan ik bieden, door mijn ervaring in het werken met ouders; samenwerkende ouders, maar ook zij die tegen jeugdzorg zijn. De vastberadenheid die ik als professional heb om als bemiddelaar aanwezig te zijn, de burgers te stimuleren in hun burgerschap en uiteindelijk met elkaar te verbinden. Door de ideeën (zus fietst mee) die ouder X toont serieus te nemen binnen de behandeling, zorg ik dat er een kleine verbintenis ontstaat.

Door mijn grote ervaring in de kinderopvang en jeugdzorg kan ik deze doelgroep activiteiten aanbieden die bij de belevings- en leefwereld aansluit. De ervaring met de jongeren op mijn huidige werkplek kan ik gebruiken bij het ambulante jongerenwerk om een vertrouwensrelatie op te bouwen, te signaleren en te activeren.

Voor meer informatie over mijn ervaring en kwaliteiten verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Graag wil ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie en enthousiasme toelichten.
Met citaat reageren