Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 november 2006, 13:38
badmuts badmuts is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 november 2006
Berichten: 1
badmuts is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief hoofd zwemzaken

Hoi,

Willen de sollicitatie verteranen eens een oordeel vellen over mijn brief. Ik ben nl niet zo'n expert in solliciteren. ( dit is pas de tweede keer)
Ik heb een korte brief geschreven en een vaardigheden-cv, omdat ik niet de opleiding en wel de kwaliteiten en ervaring heb.

Alvast bedankt.




x, 1 oktober 2006


Betreft; sollicitatie hoofd zwemzaken.


Geachte mevrouw x,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek d.d. 1 oktober 2006, deze sollicitatie naar de functie van hoofd zwemzaken bij het x. Middels deze brief en c.v. wil ik kenbaar maken wat ik kan betekenen voor uw organisatie.

Tijdens mijn loopbaan binnen het zwemonderwijs heb ik vele ervaringen opgedaan. Van toezicht houden, schoonmaken, organiseren en geven van zwemlessen en aquasporten tot het maken en onderhouden van personeel- en werkroosters en het realiseren van diverse doelstellingen binnen een commerciële organisatie.

Uw organisatie neemt een goede positie in op de markt, en ik wil hierin graag meewerken om de positie verder uit te bouwen. Graag wil ik deze brief dan ook mondeling komen toelichten om onze zienswijzen met elkaar te vergelijken. Ik hoop dan ook hiervoor spoedig een uitnodiging te ontvangen.


Met vriendelijke groet,




x
x
x
x

Bijlage; curriculum vitae
Met citaat reageren