Discussie: Deeltijd studie
Los bericht bekijken
  #2  
Oud 20 april 2009, 13:28
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Deeltijd studie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renate Bekijk bericht
Hey,

Ik (Renate) 29 jaar, wil enorm graag aan de studie maatschappelijk werk- en dienstverlening beginnen. Iets wat al jaren in mijn hart zit, maar niet durf vanwege de grote stap. Die stap is namelijk van een full time baan beginnen aan een deeltijd studie met een parttime baan. Maar ik heb besloten om iets te gaan doen waarvan ik zeker weet dat ik dit kan en waar ik gelukkig mee kan worden. Op dit moment doe ik iets heel anders ! Een commerciële functie. Maar ik wil niet werken voor cijfers. Daar ben ik en zal ik nooit tevreden mee zijn. Ik wil mensen helpen, sociaal met mensen en collega's werken.

Ik ben er zeker van dat ik deze studie ga doen, maar ik ben heel erg benieuwd naar de combinatie werken en studeren. Is het mogelijk om al deeltijd te gaan werken in dit vak. Dus werken en leren tegelijk ?!

Bij welke instanties kan ik terrecht voor deze vragen?
Binnenkort mag ik een dag mee lopen in een instelling in Maarheeze en heb ik een gesprek met een maatschappelijk werker van die instelling. Ik ben heel erg benieuwd.

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden of in ieder geval de goede inrichting in kunnen sturen.


Alvast bedankt !

Groetjes Renate

Hoi Renate,

Ik zie dat je heeeeeeeeeel lang gleden dit topic hebt gestart, maar ik vroeg me af hoe het je bevalt nu, want zit er ook over na te denke om aan mwd te beginnen deeltijd ?

Alvast bedankt,
Marlise
Met citaat reageren