Los bericht bekijken
  #3  
Oud 28 mei 2010, 22:10
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: Graag feedback; sollicitatiebrief administratief medewerker in het onderwijs

Hoi Dorien,

Zeker niet slecht...zeer goed gedaan, zelfs.

Persoonlijk (maar dat is puur mijn mening, en hoeft dus zeker niet de juiste te zijn)
ligt het er iets te dik op dat het je zo aanspreekt om daar te werken.

Hou me te goede het is zeker de bedoeling om dat aan te geven., maar 1 x minder "het spreekt mij aan" had wat mij betreft gekund, of desnoods anders verwoord kunnen worden.

Ook de school moet jou graag willen.

Verder is het ook belangrijk om te onderbouwen waarom het je zo aanspreekt allemaal, anders vind ik het wat slijmerig over komen....door minimaal 3 zaken te benoemen waarom het je zo aanspreekt neem je dat beeld weg, en creeer je een beeld alsof die baan inderdaad 'stom toevallig' naadloos aansluit op jouw persoon.

Samengevat ik zou (zelf) niet zo gauw zeggen u vacature spreek mij aan omdat het zo afwisselend werk is, maar bijvoorbeeld: Met veel genoegen heb ik uw vacature gelezen, ik ben van mening dat dit zeer goed aansluit op mijn wensen omdat, het afwisselend werk is, ik contact met mensen belangrijk vind, en graag een positieve bijdrage zou leveren in het onderwijs... (drie 'stomme' voorbeelden, maar natuurlijk zelf in te vullen)

veel succes....gaat volgens mij goed komen....
Met citaat reageren