Los bericht bekijken
  #2  
Oud 30 december 2010, 12:58
palm palm is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 30 november 2010
Berichten: 46
palm is on a distinguished road
Standaard

Ik ben zo vrij geweest het eea aan te passen. Aanpassingen en kommentaar heb ik in het rood geschreven. Tip. Lees je eigen brief eens goed door, het liefst hard op. Zo kom je er achter of zinnen wel lekker lopen. Succes!

Geachte Heer/Mevrouw,

Op jullie website heb ik de mogelijkheden gezien om te kunnen werken en leren op de afdeling radiodiagnostiek binnen uw ziekenhuis. Op deze site werd ik geadviseerd om een sollicitatiebrief te sturen.
Op zaterdag 11 december jl. ben ik naar de opendag in het MCH ziekenhuis geweest. Hier heb ik wat meer van de opleiding kunnen zien. Waaronder enkele besturingsapparaten waarmee gewerkt wordt. Daarom zou ik graag via deze brief willen solliciteren naar een functie als leerling Radiodiagnostisch Laborant.

Over de MRI en rontgen worden vast (moeilijke) vragen gesteld. Ik zou dit weglaten,
Zelf heb ik Aangezien ik ook een paar keer onder MRI scan ben geweest en röntgenfoto’s heb gehad, leek het me echt interessant hoe de personeel bezig is. Uit de Competentietesten die ik heb gehad bij de UWV, bleek dat ik veel interesse had in de zorg. Het lijkt mij dan ook zeer leuk om een nieuwe uitdagende ervaring hierbij te helpen.
Ik heb het gevoel dat ik hierdoor nog veel kan leren op jullie afdeling. Dit is precies wat ik graag zou willen.

Wat ik jullie te bieden heb is dat ik zeer leergierig ben en daardoor altijd in ben voor nieuwe dingen en of ontwikkelingen. U mag van mij dan een enthousiaste, flexibele, stressbestendige en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig en zeker in teamverband goed kan werken.
Natuurlijk toon ik ook altijd veel inzet, en ik kan goed omgaan met de mensen en zorg voor ze dragen.

Ik zoek een baan waarin ik me kan ontwikkelen en groeien. Een baan die uitdagend en prikkelend blijft en waarin ik m’n hersenen bij moet blijven gebruiken. Werken en leren als Radiodiagnostisch Laborant is ideaal voor mij. Zo combineer ik de opleiding in het praktijk heel goed waardoor ik veel meer, sneller en mijn opgedane kennis kan gebruiken. Mijn ambitie is zo sterk dat ik dit graag wil doen en het niet meer wil opgeven.

Ik ben van mening dat ik met mijn ervaring jullie goed van dienst kan zijn in de ontwikkeling van Uw afdeling.

Deze alinea zou ik weglaten. Dit kun je altijd nog in een persoonlijk gesprek aangeven, maar komt wanhopig over. Hoe goed het ook bedoeld isMocht u nog twijfels hebben aan mijn motivatie dan wil ik hierbij aanbieden om een dag per week vrijwillig werkzaam te zijn in uw ziekenhuis.

Graag licht ik mijn motivatie verder toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren