Los bericht bekijken
  #3  
Oud 5 oktober 2008, 13:17
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Ontdek wie je bent en wees het dan expres!

Bedankt voor je mening Henk.

Het verbaast me niets dat jij dit zegt en het doet mij ergens ook wel goed omdat uit jouw reacties op dit forum mij ook al eerder was gebleken dat jij een totaal andere kijk op zaken hebt.

Daar is niets mis mee, maar wij verschillen in dat opzicht als dag en nacht en daar hoeven we elkaar ook niet mee in de weg te zitten.

Jij zal dus een ander soort mensen / loopbaanuitdagingen aantrekken dan ik.

(al weet ik nog steeds niet precies wat jouw achtergrond en functie is)


Mijn toekomstige clienten mogen mij juist kiezen als coach omdat zij zich herkennen in mijn visie en aanpak en mijn persoonlijke achtergrond: herstartende werkende intelligente moeder, warm gevoelsmens met passie met een hervonden balans tussen prive en werk die gelooft dat je beter jezelf kan zijn en je eigen talenten mag inzetten!

Dit is mijn bewuste keuze, ik kies er namelijk voor om gewoon 100% mezelf te zijn en dat is nu juist de boodschap die ik mijn clienten ook wil meegeven!!

Iedere loopbaancoach mag toch zijn eigen insteek hebben?
Ik zie er ook genoeg om me heen die een visie hebben die mij helemaal niet aanspreekt.
Tegelijkertijd zullen zij waarschijnlijk ook clienten hebben waar ik weinig mee kan.

Zo heeft iederen dus zijn eigen peren, snap je!!

Dit is mijn ding en als jij dat zweverig vindt, het zij zo.

Het feit dat het jou wat tegenstaat betekent voor mij dat ik de precies de juiste boodschap heb uitgezonden over mijn visie en missie........ dus bedankt Henk


Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren