Los bericht bekijken
  #7  
Oud 6 september 2011, 16:32
Kunimitsu Kunimitsu is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 september 2011
Berichten: 3
Kunimitsu is on a distinguished road
Standaard

Hoi. Dat is aardig wat inhoud. Ik heb mijn brief maar eens goed aangepast na de laatste 3 reacties, hier komt ie weer:

Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik solliciteren op de vacature [bedrijf]. Ik ben al een tijdje op zoek naar werk en het lijkt mij leuk om voor dit bedrijf te werken.

Enige jaren geleden heb ik mijn diploma Helpende niveau 2 gehaald. Door mijn stage-ervaringen heb ik geproefd van de gezelligheid en voldoening die je terugkrijgt van de mensen die de hulp hard nodig hebben. Het lijkt mij daarom ook ontzettend leuk om als thuishulp aan de slag te kunnen.

Ik ben geduldig, flexibel en enthousiast. Ik beschik over goede communicatieve vaardigheden en hou van gezelschap.

Ik ben zeer gemotiveerd om bij de thuiszorg aan de slag te gaan. Graag kom ik langs voor een oriënterend gesprek, zodat ik mijn motivatie en cv kan toelichten.

Met vriendelijke groet,
Ik denk dat dit wel voldoende is, ik moet me ook niet gaan blindstaren. Tijdens sollicitatie trainingen kon ik binnen een kwartier foutloos brieven schrijven, niet qua taal bedoelt, want dat doet niemand meer fout met microsoft word, maar qua opzet en grammatica. Dus ik vind het jammer dat ik hier zo lang over doe, hahaha.
Maar oke, heel erg bedankt voor de hulp!!

Oh en het is eigenlijk niet echt een open sollicitatie, op de website stond een klein stukje tekst bij de vacatures en dat je maar moest reageren per email.
Met citaat reageren