Los bericht bekijken
  #4  
Oud 26 mei 2012, 22:00
oliver oliver is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 mei 2012
Berichten: 14
oliver is on a distinguished road
Standaard

Geachte ,

Met groeiende belangstelling heb ik op ... uw advertentie in het ... Dagblad gelezen waarin u om een technisch verkoper vraagt. Graag solliciteer ik naar deze functie.

Mijn leeftijd is 23 jaar. Ik volg momenteel de avondopleiding commerciële marketing & communicatie op niveau 4 en hoop deze over een ruim jaar te hebben afgerond. Na het behalen van dat diploma ben ik van voornemens door te studeren in de richting commerciële economie.

Momenteel ben ik werkzaam bij een onderhouds-bedrijf waar ik zelfstandig de onderneming vertegenwoordig. Ik onderhoud contact met de klanten, maak afspraken en voer kleine werkzaamheden uit op locatie. Daarnaast beman ik incidenteel op zaterdag onze showroom voor de verkoop van kunststof kozijnen.

De reden van mijn sollicitatie is dat ik graag mijn technische interesse wil combineren met mijn inmiddels opgedane commerciële vaardigheden en kennis . De functie zoals u die omschrijft lijkt mij bijzonder uitdagend en interessant.

Ik heb een zeer gedreven persoonlijkheid,heb goede contactuele eigenschappen en ben goed in staat om zelfstandig en in team verband te werken. Ongeacht de omstandigheden sta ik voor mijn werk en doe er alles aan om taken efficiënt en doelgericht uit te voeren.

Verder ben ik altijd werkzaam geweest binnen de technische (bouw) sector en heb dus ook affiniteit met deze producten. Inzicht in het bouwproces lijkt mij toch immers ook wenselijk voor een dergelijke functie.

Ik ben vanzelfsprekend bereid mijn brief nader toe te lichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Oliver Twist
Met citaat reageren