Discussie: Dieptepunt
Los bericht bekijken
  #2  
Oud 18 september 2013, 19:37
joducus joducus is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2013
Berichten: 9
joducus is on a distinguished road
Standaard

ik zie dat er maar 1 cv mee gekomen is, bij deze de andere versie

Curriculum Vitae
Personalia
Naam:
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Geboortedatum:
Nationaliteit:
Telefoon:
Mobiel:
E-mail:
Rijbewijs: B
Opleiding
MBO Activiteitenbegeleiding, diploma behaald in 1992
LHNO Diploma behaald in 1989
Aanvullende cursussen
EHBO met Reanimatie, certificaat behaald. Training Persoonlijke Verkoop, certificaat behaald. Effectief leiding geven, certificaat behaald. VCA
Werkervaring
20-09-10 – heden RDW Veendam
Informante
Als informant verstrek ik klanten informatie en ik handel ik eventuele administratieve zaken af zoals aanbiedingsbrieven en interne memo’s
Om adequaat de juiste informatie te kunnen verstrekken werk ik met verschillende applicaties tegelijkertijd.
02-2010-06-2010
SCA UCM Hoogezand
Administratief medewerkster
In de functie van office manager lag de nadruk op het verwerken van de
uren van collega’s in een speciaal daarvoor bestemd programma.
Het invoeren van de juiste aantal gewerkte uren, opgenomen snipper, adv of ziektedagen enz. Ook het controleren en corrigeren van werkbriefjes was een dagelijkse handeling. Verder was ik redactielid van een informatieblad dat twee wekelijks intern werd uitgegeven
2009-2010 Hendriks Bedrijfsdiensten B.V
Objectleidster
Als Rayonmanager beheerde ik het rayon Groningen/Friesland waarin 30 verschillende objecten gevestigd zijn. Dit hield ondermeer in:
Aansturen schoonmaakpersoneel (± 35).Werving en selectie schoonmaakpersoneel .Controles, urenadministratie, personeelsplanning
Onderhouden van contacten met de klanten. Voorts registreerde ik het ziekteverzuim en begeleide ik het hele proces rond een zieke werknemer (dus van de eerste ziekmelding tot re-integratie) van het hele bedrijf.
2007 - 2008 Gemeentehuis Slochteren Receptioniste
Mijn taken waren het aannemen en doorverbinden van telefoonverkeer, het ontvangen van klanten en het updaten van het productenboek. In deze veelzijdige en sociale baan heb ik veel ervaring op kunnen doen.
2001 - 2007 Big Boss Bouwmarkt, Siddeburen Algemeen Medewerkster
Naast het adviseren van klanten op verschillende gebieden, decoreerde ik de winkel, beheerde ik de voorraad en hied ik de administratie bij.
2002 Asito Schoonmaakbedrijf, Groningen Objectleidster
Hier gaf ik leiding aan schoonmaakmedewerkers, was verantwoordelijk voor de personeelsplanning en –werving en bijbehorende administratie, het contact onderhouden met de klant en voor controle van de schoonmaak.
1999 - 2001 Bertus Modegoed, Appingedam
Assistent Bedrijfsleider
Als assistent bedrijfsleider adviseerde ik klanten, beheerde de voorraad en hield de administratie bij. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor de personeelsplanning.
1991 - 1999 Diverse werkgevers
Verkoopmedewerkster
In deze periode heb ik als verkoopmedewerkster klanten geadviseerd en nieuw personeel opgeleid bij een drogist, slagerij en voordeelmarkt.
Talen
Nederlands mondeling: uitstekend schriftelijk: goed
Engels mondeling: goed schriftelijk: redelijk
Duits mondeling: goed schriftelijk: redelijk
Competenties
Kan goed organiseren Teamplayer Sociaal en ondernemend Flexibel Leidinggevend

Heb het voor nu even geknipt en geplakt, zal morgen even een documentje aanmaken zonder mijn personalia zodat jullie een iets beter beeld krijgen Dit ziet er nogal rommelig uit maar kan misschien wat betreft inhoud al wel indeeën geven
Met citaat reageren