Los bericht bekijken
  #6  
Oud 4 juni 2010, 19:51
Willem V Willem V is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2010
Berichten: 40
Willem V is on a distinguished road
Standaard Re: Ben je gelukkig in jouw werk?

Het is inderdaad goed om op het tempo te letten, maar er werkt niemand die het sneller kan dan mij, tenzij ik vermoeid ben. 50 colli per uur vullen is de maatstaaf, ik heb het eens een uur lang geteld en toen kwam ik aan 112 colli in een uur. Toen werkte ik lekker door maar sneller was nog steeds mogelijk, en er zijn ook dagen dat het iets minder snel gaat natuurlijk.

Ik wil hier echt heel graag weg, maar ik weet nog niet goed wat het beste voor mij zal zijn, verschillende beroepen testen wijzen uit dat kunst en cultuur de beste richting voor mij is, maar daar is geen werk in te vinden.

De laatste tijd overweeg ik om richting management te gaan, en een korte cursus management assistent te volgen om daarmee aan de slag te gaan, en vervolgens doorleren om een hogere functie in management te kunnen krijgen.

Mijn MBO opleiding is niveau 3, Eerste Verkoper. Het is alleen niet een richting die erg geschikt voor mij is, aangezien ik slecht kan rekenen. Ik doe er iets langer over en dat kan gewoon niet met een lange rij bij de kassa. Ook heb ik niet de mentaliteit van een verkoper, ik behandel klanten op een manier dat ik zelf behandeld zou willen worden, het gaat er mij niet om of ze iets kopen en ik zal ze nooit iets aansmeren. Dat ze tevreden zijn over hoe ik ze help is wat voor mij telt.
Mijn stage ervaringen hebben mij laten zien dat veel winkeleigenaars daar niet zo over denken.
Met citaat reageren