Los bericht bekijken
  #10  
Oud 16 april 2013, 11:38
Miran Miran is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 april 2013
Berichten: 2
Miran is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helpende85 Bekijk bericht
Ik vind mijn brief iets te lang ( ik moet nu arial 9 typen zodat alles op 1 pagina passt). Wat vinden jullie? Wat kan ik schrappen of hoeft dat niet?

Betreft: vacature helpende

Geachte mevrouw xxxx (vraag: het zijn 3 vrouwen, alle drie noemen?),

Naar aanleiding van uw vacature op uw website solliciteer ik op de functie helpende voor het woonzorgcentrum xxx in xxxx Bij het lezen van uw vacature was onmiddellijk mijn interesse gewekt.

Nauwkeurig, vriendelijk, ervaren, (en)flexibel en (Of hier nog een vaardigheid, je opsomming is nog niet helemaal klaar) zijn steekwoorden die op mij van toepassing zijn. Goed kunnen luisteren en het hebben van een goed inlevingsvermogen zijn twee sterke kanten van mij. Ik behandel mensen met respect en zo als dat ik zelf behandeld zou willen worden. Daarnaast weet ik van aanpakken, zowel zelfstandig als in teamverband.

Een vriendelijke, respectvolle omgang en belevingsgerichte benadering van cliënten ervaar ik als vanzelfsprekend. In mijn werk als helpende staat de cliënt centraal. In mijn werkuitvoering ga ik uit van de wensen, normen en waarden en mogelijkheden van de cliënt. Kwalitatief goede zorg leveren ervaar ik als belangrijk. Om dit te kunnen garanderen is een goede samenwerking met collega’s van groot belang. Onder een goede samenwerking versta ik een open en respectvolle communicatie en regelmatig terugkerende evaluatiemomenten over werkuitvoering en overdracht van cliënten informatie.

Door stages, (en)vakantiewerk heb ik veel ervaring in het werken met en het verzorgen van psychogeriatrische en somatische cliënten. Het aanbieden van activiteiten die aansluiten bij de wensen, mogelijkheden en doelstellingen van de cliënt zijn vaardigheden die in mijn vooropleiding ergotherapie en activiteitenbegeleiding aan bod kwamen.

Ik ben op zoek naar een werkplek waar me de mogelijkheid geboden word(t) om mezelf te blijven ontplooien, een uitdagende baan waar ik zelfstandig en in teamverband kan functioneren. Ik sta positief tegenover eventuele bijscholingen die voor deze functie van belang zijn.

Mijn werkervaring die ik in het verleden heb opgedaan sluit goed aan op
de functie en zou mijn motivatie graag nader toelichten in een persoonlijk gesprek. (Ik vind dit nog een beetje raar klinken, bij mijn werkervaring lijkt het me logisch dat jij die hebt opgedaan? Ik zou er 'de werkervaring die ik in het verleden heb opgedaan' van maken)
Voor meer informatie verwijs ik naar mijn curriculum vitae.

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
xxxx
Ik vind je brief er erg goed uitzien!
Veel succes!
Met citaat reageren