Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 augustus 2010, 16:28
Kansloos! Kansloos! is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2010
Berichten: 5
Kansloos! is on a distinguished road
Standaard "Help" bijna 40 en kansloos..

Kleine introductie:

Vanaf 1992 tot 2000 als: Floorsupervisor/Hoofd huishouding bij diverse grote
hotelketens gewerkt oa: Golden Tulip - Holiday Inn - Novotel.

Vanaf 2000 tot eind 2009 gewerkt als Conciërge/chauffeur/portier in een 4 sterren hotel. Helaas tijdens een grote reorganisatie mijn baan kwijt geraakt.

Leeftijd: 39 i.b.v. MBO - Facilitaire Dienst opleiding. Probeer van alles: terug keer in de Facilitaire hotel wereld! Maakt men veel en graag gebruik van de goedkopere Pool. Vrienden - kennissen aanspreken, vele uren surfen op het web en tig kranten doorspitten op zoek naar een baan.

Werk coach uvw heb ik nog nooit wat aan gehad! Tevens ook nog 6 maanden een privé coach/outplacement bureau gehad. Hij kon niets/weinig betekenen.

Wat kan en moet ik nu nog doen om toch nog ergens aan de slag te kunnen?
Zie veel banen staan, maar beschik dan niet over de gevraagde- certificaten/diploma's etc. Solliciteren heeft dan eigenlijk al weinig zin.
Heb in 8 maanden slechts 3 gesprekken gehad. Conciërge werk bij een school, koeriers werk bij Fed Ex O.A.! Kijk en zoek me gek, bvb gemeenten/het rijk/examinator CBR/Rijkswaterstaat/politie/Schiphol/de rai, Ahoi- Musea - eigenlijk allemaal grote bedrijven/gebouwen + al hun rijdend materiaal auto's/busjes met teksten: Collega's gezocht speur ik na.

Wat kan ik nog meer doen, in welke branche is nog wat werk te vinden?
Waar kan ik eventueel een zinvolle opleiding/cursus vinden....
Is LOI of dat soort opleidingen/ omscholing nuttig?
Of zijn die van een te hoog hobby gehalte...

Wie heeft nog tips/trucs voor koos werkeloos!
Met citaat reageren