Discussie: Opleiding tekenen
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 februari 2010, 21:12
nick18 nick18 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 februari 2010
Berichten: 2
nick18 is on a distinguished road
Standaard Opleiding tekenen

Hoi ik ben een 18 jarig jongen die graag heel veel info wil. Over wat het beste opleiding is om als tekenaar te doen en te volgen. Weleke sector/richting enz dus zoek een opleiding dat veel te maken heeft met {*tekenen*}. En ik bedoel echt veel tekenen . Will iets doen met {*MBO-niv.2*} want ik kan heel goed tekenen. En dat will ik later graag bij een {*animatie studio*} of gewoon als {*tekenaar*} doen... als werk !! Ik heb echt overal gezocht maar ik kan geen blek vinden om gewoon te tekenen als een opleiding ! En dat later kan leiden tot als een echte baan. Of gewoon zoals bij nickelodeon werken www.kumulus.nl
www.artez.nl
www.sintlucas.nl
www.glr.nl
www.cibap.n
www.abkmaastricht.nl
www.hku.nl
www.carrieretijger.nl
www.tekencursus.com
www.nimeto.nl
Wat ik heb zo ver maar ik ben ten einde raad dus hier is mij info en A.U.B help me met mij opleiding ! meer info nodig plz ask

INFO over mij zelf

jongen
18 jaar
bezit van VMBO diploma
kan MBO-niv.2 doen

Een opleiding dat in nederland is dat te maken heeft met veel tekenen maak. niet uit als het niv-3 is of 4 allen als ik er naar toe kan stromen. Dus a.u.b geef me alle info thnx
__________________________________________________ _____________
Zoekt opleiding voor iets met heel veel tekenen dat kan later leiden tot een echte baan
Met citaat reageren