Los bericht bekijken
  #32  
Oud 27 augustus 2010, 17:30
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajhoff Bekijk bericht
Een werkgever beschouwt een alléén een echt diploma als een afgeronde HBO opleiding. Zelfs een afgeronde AMBI/I-Tracks opleiding wordt niet als zodanig gezien.
even hier op terugkomen..
logisch dat een I-tracks niet als HBO niveau gezien word, een Academy Track Foundation staat in principe exact gelijk aan 1e jaars HBO IT opleiding! (je krijgt er dan ook vrijstelling voor).
Lijkt me dan ook een goede tweede stap. 1. eerst i-tracks systeembeheerder, dan aanvullen met de complete academy track. Daarna wellicht, als de baas (mee)betaald, de HBO verder afmaken...
Ik twijfel alleen heel erg over de route die ik neem. Ik kan ook MSCA doen, als ik het goed begrijp is dat HOGER als I-tracks systeembeheerder foundations? Tenminste, dat begrijp ik uit de LOI folder, dat je na die i-track verder kan gaan met MSCA/MSCE? En MSCA duurt ongeveer even lang... met mijn voorkennis en vooropleiding zou ik die misschien beter kunnen doen.. En in het laatste geval ben ik momenteel al goed bezig, omdat ik al bezig ben met het studeren van Comptia A+, waar ik zonder enige moeite al tot de helft ben gevorderd! En dat is een onderdeel van MSCA.
Maja.. krijg je met MSCA ook vrijstelling voor i-track modules? Want als ik dan later verder wil met een HBO opleiding, dan kan je volgens mij beter de i-track modules hebben.

Moeilijk!
Iemand advies? ;-)
Met citaat reageren