Los bericht bekijken
  #4  
Oud 23 mei 2006, 23:35
DannyMariel DannyMariel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Berichten: 6
DannyMariel is on a distinguished road
Standaard Re: Controle sollicitatiebrief

In september wil ik graag de BBL opleiding <weet iedereen wat dit inhoudt?> als verkoopchef beginnen <om daarna door te gaan voor Filiaalmanager>. Ik ben erg enthousiast om hiermee van start te gaan. <motiveer waarom je deze opleiding graag wilt doen> Voor deze opleiding heb ik egter <echter> minstens 20 uur werk nodig <per week/maand?> in een erkend leerbedrijf.

Ik ben op de site www.kchandel.nl opzoek gegaan naar bedrijven die erkend zijn voor de opleiding die ik wil gaan volgen. Hierbij kwam ik op <bij> uw bedrijf terecht en zag dat er nog eventueel <weglaten> studieplekken vrij zijn. Ik ben graag met mensen in contact, erg behulpzaam richting klanten en ik denk dat dit eigenschappen zijn die nodig zijn in deze branche.
Ik heb welliswaar <weliswaar> geen werkervaring in deze branche maar heb wel ±4 jaar ervaring in het omgaan met mensen en klanten <leg uit waar je die ervaring hebt opgedaan>. Ik ben erg leergierig en pak snel dingen op.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn brief en cv toelichten. Ik wacht met voorspoed op uw reactie.<is erg formeel, ik zou kiezen voor 'met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet o.i.d.>
Met citaat reageren