Los bericht bekijken
  #4  
Oud 18 oktober 2010, 14:47
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K. Kok Bekijk bericht
hmm het blijkt dat ik iets te enthousiast ben geweest met de brief hier te posten hehehe.
Geeft wel weer dat je een brief 3 keer na moet lezen op spel/ grammatica fouten :s

En ik bedoel inderdaad mijn persoonlijkheden... dit lijkt mij aantrekkelijker klinken dan vaardigheden, aangezien je vrolijk en behulpzaam zijn niet aanleert maar het in je karakter zit of niet.. (in my opinion)

hmmjah waarom ik bij het bedrijf wil werken... dit vind ik altijd een lastige... ik ben niet zo goed in het uiten van mijn gevoelens maar is dit iets wat ik in de openings alinea kan toevoegen ?

"Vooral het aspect dat jullie ondanks dat de medewerkers een team zijn, ook op individueel gebied de medewerkers begeleiden en erkennen dit vind ik niet fijn klinken, misschien wel omdat het woord ondanks erin staat (negatief?). Daarnaast kan ik me goed vinden in jullie visie dat het internet het huidige medium is om mensen met (kleinere) bedrijven in contact te laten komen. Aangezien dit veel sneller en makkelijker gaat dan andere bestaande middelen."

ow en jah mijn cv gaat ook mee

ik hoor het wel
3 keer nalezen?? Soms wel 10 keer plus anderen er naar laten kijken
Voor een administratieve functie is het trouwens wel van belang dat je goed de taal beheerst in geschrift.

Persoonlijk zou ik het woord persoonlijkheden niet gebruiken in de brief, komt op mij over als een kast vol alter-ego's .
Misschien moet je die hele zin anders gaan maken:
Klanten ervaren mij als...............omdat ik..........
Met citaat reageren