Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 oktober 2006, 11:15
GeTa GeTa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Berichten: 3
GeTa is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker facilitair meldpunt

Hallo,


Ik dacht laat ik mijn brief eens op carrieretijger zetten. Naar aanleiding van onderstaande brief en niet te vergeten mijn cv ben ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, ik ben het helaas niet geworden.


Geachte mevrouw ............,


Met grote interesse las ik op ................ uw vacature, medewerker facilitair meldpunt van 12 mei 2006. Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud op donderdag 18 mei jl. ben ik nog enthousiaster geraakt en solliciteer ik via deze weg naar de aangeboden functie.

Het afgelopen jaar ben ik werkzaam geweest als medewerker klantenservice bij een groot energiebedrijf. Hier heb ik gemerkt dat in het omgaan met klanten niet alleen contactuele vaardigheden belangrijk zijn, maar dat ook stress-bestendigheid een belangrijke eigenschap is. Accuratesse en flexibiliteit zijn tevens belangrijke vaardigheden binnen het callcenter. Al deze eigenschappen zie ik terug in de functie medewerker facilitair meldpunt.



De functie spreekt mij aan door haar dienstverlenende karakter zoals het te woord staan van klanten en leveranciers, maar ook door het registeren, verwerken, uitzetten en oplossen van diverse meldingen. .............. is een brede organisatie met een primair proces dat ik graag zou willen ondersteunen.


De functie die u beschrijft sluit ook goed aan bij mijn ambitie, huidige vaardigheden en HBO opleiding Facility Management. Ik ben communicatief goed onderlegd, flexibel, klantgericht en kan goed inspringen op ad hoc situaties.

Ik hoop dat ik uw interesse gewekt heb en mijzelf mag voorstellen in een persoonlijk gesprek, waarin ik mijn bijgevoegde cv kan toelichten.

Met vriendelijke groet,

Met citaat reageren