Los bericht bekijken
  #4  
Oud 3 november 2011, 11:59
JoT JoT is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2011
Berichten: 9
JoT is on a distinguished road
Standaard

Eerste alinea: verwijs naar de vacature. En pas je zin iets aan. Op uw vacaturewebsite vond ik uw vacature voor een front office medewerker. Graag zou ik voor deze functie in aanmerking willen komen. Of zoiets.

Derde alinea: verplicht zou ik weglaten. Komt over alsof je geen bal zin hebt in die hele stage maar het alleen doet omdat het moet. En je wil graag werken voor dat hotel omdat het er zo leuk uit ziet? Daar zal je toch iets beters voor moeten verzinnen. Maak er dan in ieder geval van omdat je uitstraling je aanspreekt, en waarom. Wat spreekt je verder aan in dat hotel, ga eens op de website neuzen, ga eens praten met je stage-coördinator over de ervaringen van eerdere stagiaires bij dit hotel. Wat sprak je aan in de recensies die je hebt gelezen, wat sprong eruit?

In je hele brief mis ik enthousiasme en met name de reden waarom ze aan jou zo'n goede gemotiveerde stagiaire hebben. Laat zien dat je oprecht interesse hebt in het hotel en in de functie en verkoop jezelf een beetje. Succes!
Met citaat reageren