Los bericht bekijken
  #2  
Oud 10 april 2014, 10:56
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Geachte mevrouw ***

Citaat:
Met veel belangstelling las ik de vacature begeleider op intranet van ***. In deze brief wil ik u ervan overtuigen dat ik de persoon ben die u zoekt.
Ben je al werkzaam binnen het bedrijf (omdat je schrijft dat je de vacature op het intranet vond)? Ik vind je opening wat saai en weinig pakkend.

Citaat:
Na het afronden van de mbo-4 opleiding sociaal agogisch werker, ben ik als invalkracht aan de slag gegaan. Hier heb ik veel ervaring opgedaan met de verzorging en het kijken naar cliënten. Omdat ik vaak aan het invallen ben, heb ik een flexibele werkhouding en houd ik van afwisseling.
Het kijken naar cliënten? Wat wil je hier precies mee zeggen?

Citaat:
Naast mijn werk ben ik in mijn vrije tijd waterpolotrainster en coach bij zwemvereniging ***. Zo heb ik een bescheiden start gemaakt met de ontwikkeling van leidinggeven. Hier is het belangrijk om energie uit te stralen om ze te motiveren. In mijn huidige werk draai ik zelfstandig een groep, maar werk ik ook op groepen waarbij er samen wordt gewerkt.
Je begint deze alinea met je vrijwilligerswerk als trainster en coach en vervolgens ga je door op je huidige werk. Dat is verwarrend. Wat wil je in deze alinea nu precies duidelijk maken?

Citaat:
Graag zou ik willen bijdragen dat mensen met een verstandelijke beperking het beste uit zichzelf kunnen halen. Ik vind het belangrijk om te kijken naar de mogelijkheden van iedere individuele cliënt.
Op welke manier wil je hier een bijdrage aan leveren? Hoe zorg jij ervoor dat een cliënt het beste uit zichzelf haalt?

Citaat:
Collega’s ervaren mij als een fijne collega om mee samen te werken met verantwoordelijkheidsgevoel en cliëntgerichtheid.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met plezier tegemoet en ik kijk uit naar de kans om mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Ik mis nog een motivatie waarom je bij deze organisatie wilt (blijven) werken. Ik ga er vanuit dat je ook een cv meestuurt. Vergeet dan niet onder je naam 'Bijlage: curriculum vitae' te vermelden.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren