Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 juni 2007, 02:23
Monica Monica is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2007
Berichten: 2
Monica is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief maatschappelijk werkster - verbeteren of feedback is welkom!

Betreft: sollicitatie naar de functie maatschappelijk werkster

Papendrecht, 8 juni 2007


Geachte mevrouw ....,


Naar aanleiding van ons telefonisch contact van 6 juni jongstleden, ontvangt u hierbij mijn sollicitatiebrief. In dit gesprek heb ik aangegeven dat ik mij graag kandidaat wil stellen voor de functie van maatschappelijke werkster. Deze functie spreekt mij enorm aan en daarom hoop ik dat deze brief de eerste stap is die leidt tot mijn toetreding tot uw team.

Mijn naam is ..... en ik ben 24 jaar. Ik heb de opleiding Sociaal Juridisch Dienstverlening afgerond. Tijdens mijn opleiding heb ik deelgenomen aan een project voor leerlingen van het middelbaar onderwijs. Hierbij ging het om het coachen van probleemjongeren. De jongeren die ik moest begeleiden waren de zogenaamde risico- jongeren. Het doel van het project was te voorkomen dat jongeren uitvielen op school en eventueel in het criminele circuit zouden belanden.Voor meer informatie betreffende mijn werkzaamheden, verwijs ik u graag naar mijn cv.

De functie binnen uw organisatie spreekt me om diversen redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie goed aansluit op mijn opleiding. Daarnaast beschik ik over goede sociale, schriftelijke en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om in teamverband te fungeren. Het is momenteel dan ook mijn grootste wens om met deze doelgroep te werken. Mede door mijn interesse en motivatie ben ik gesterkt in mijn overtuiging dat deze functie bij mij past.

Ik kijk uit naar een kans om verder met u te spreken over de bijdrage die ik aan uw organisatie kan leveren.


Met vriendelijke groet,




........

Bijlage: CV
Met citaat reageren