Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 mei 2009, 16:51
Frishta Frishta is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 mei 2009
Berichten: 2
Frishta is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief casemanager feedback met spoed aub

Beste leden,
Gaag wil ik van jullie feedback op mijn brief krijgen.

Geachte heer/mevrouw,

Sinds het eerste jaar van mijn opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening was mijn doel om me in te zetten voor minder draagkrachtige burgers van Nederland en hun stimuleren de draad in hun leven weer op te pakken. Vooral na mijn stagervaring, als casemanager sociale zaken, bij de gemeente Drimmelen was ik zeer onder de indruk van deze functie mede doordat er veel klantencontact bij kwam kijken en ik kreeg een goed gevoel wanneer ik mensen motiveerde uit de bijstand te stappen en deel te nemen aan werk of sociale activeringsprojecten.

Na dat ik een job alert e-mail van de gemeente ..... met betrekking tot de openstaande vacature heb ontvangen ben ik meteen achter mijn laptop gaan zitten om daarop te reageren. Deze vacature heeft mijn interesse opgewekt vanwege zijn juridische karakter en het werken met mensen. Er is in deze vacature sprake van een combinatie van wet- en regelgeving en sociale vaardigheden wat ook goed aansluit op mijn opleidingsachtergrond en afstudeerproject waarin ik de mogelijkheden van mediation bij een overheidsinstantie heb onderzocht.

Momenteel bevind ik mij in de afrondende fase van mijn studie Sociaal Juridische Dienstverlening. Tijdens deze studie heb ik veel juridische kennis opgedaan. Op mijn stages, heb ik zowel mijn theoretische kennis in de praktijd ten uitvoering gebracht, als nieuwe kennis op het gebied van klant- en resultaatgerichtheid opgedaan.

Voor mij is het een prettig vooruitzicht om te werken in een omgeving waar zowel zelfstandig werken als samen werken vereist is. Ik ben zeer leergierig en pak ik nieuwe dingen ook snel op, waardoor het leren van nieuwe taken en werkzaamheden veel makkelijker wordt. Daarnaast kan me beschrijven als een analytisch sterke persoon die hoofd en bijzaken goed van elkaar kan scheiden en snel kan schakelen als er veranderingen optreden.
Wanneer ik alles bij elkaar optel dan kan ik alleen maar concluderen dat ik nog liever vandaag dan morgen als casemanager sociale zaken aan de slag ga.
Met citaat reageren